Burgopak

Opakowanie Bank Pekao S.A.

Bądź realistą, chciej niemożliwego. To było hasło które miało przewodzić opakowaniu dla sektora Private Banking banku Pekao S.A.. Odbiorca tego sektora jest wymagającym indywidualistą i tak chciałby być traktowanym. Ta unikatowa karta gwarantuje nie tylko bezpieczeństwo, anonimowość ale również indywidualne rozwiązania wraz z osobistym doradcą. Opakowanie musiało oddawać ten niezwykły charakter karty. Użyliśmy w nim opatentowanego mechanizmu – równie unikatowego co sama karta. Czarny surowiec i złoty hotstamping dopełniły ekskluzywnego charakteru karty i stworzyły harmonijną całość. Opakowanie jest również odpowiedzią na zmianę podejścia do ekologii. Zrezygnowaliśmy z dużej konstrukcji na rzecz kompaktowego opakowania które zmieści aż trzy karty. Dzięki temu spada znacznie użycie surowca.

FINCI

to nowa firma z branży fintech, która ułatwia zarządzanie finansami. Finci opracowało intuicyjną aplikację dla klientów biznesowych i indywidualnych, która może błyskawicznie i łatwo wysyłać i odbierać płatności w euro, GBP, PLN i USD. Finci ma również wielkie plany dotyczące przyszłości inteligentnego zarządzania finansami, inwestując w sztuczną inteligencję, aby codzienne życie finansowe swoich klientów było szybsze i łatwiejsze. Aby wyróżnić markę oraz zaprezentować usługi w niebanalny sposób powstało eleganckie opakowanie na karty dla partnerów Finci. Klient wybrał proste rozwiązanie z gamy Burgopak, co w połączeniu z grafiką w kolorach marki stanowi doskonałą prezentację produktu oraz pozwala wyróżnić markę spośród innych podobnych rozwiązań na rynku.

Opakowanie PKO

Bank Polski S.A.

Z okazji 100 lecia powstaniu PKO Banku Polskiego, wyemitowana została kolekcjonerska, limitowana moneta. Bank PKO poprosił nas o stworzenie opakowania które wyeksponuje monetę i certyfikat. Od razu wiedzieliśmy, że opakowanie musi być również równie unikatowe co sama moneta. Prostota, subtelność, elegancja. Na tym skupiało się opakowanie. Użyliśmy teleskopowego mechanizmu. Na okładce znalazło się tylko logo 100 lecia oraz logo banku. Środkowa część to historia monety a najniższa to sama moneta i certyfikat. Dzięki opatentowanemu mechanizmowi, po otwarciu opakowanie tworzy historię gdyż widzimy wszystkie elementy na raz. Symbolizuje to ciągłość – zupełnie jak 100 lat historii Banku Polskiego. 

Stwórzmy coś
wspólnie

Zobacz więcej realizacji

Pobierz nasz katalog 

Zobacz wszystkie dostępne u nas opakowania i produkty w jednym miejscu. Pobierz nasz bezpłatny katalog i odezwij się, jeśli będziesz potrzebować wyceny.   

Podaj email na który wyślemy link do pobrania katalogu

Podaj email na który wyślemy link do pobrania katalogu CARLA MILLON

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Podaj nam swojego maila a wyślemy Ci katalog, w którym znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.